Uyandığımda annem bana sakso çekiyordu Babam odaya girdi - Hdabla

Adresimiz engellendiğinde siteye ulaşmak için hdabla.tk linkini kullanabilirsiniz.


Uyandığımda annem bana sakso çekiyordu Babam odaya girdi

Uyandığımda annem bana sakso çekiyordu Babam odaya girdi

Dün akşam gece oyunlardan başımı kaldıramadığım için geç yattım. Sabah kalktığımda kızıl saçlı annem kucağımdaydı. Ne oluyoruz dememe kalmadan “-Sen kız kardeşinle mi sikişiyorsun?” dedi. Böyle bir şeyin olmadığını söyleyerek ondan kurtulmaya çalışıyordum. Daha uykum açılmamıştı ve olanları idrak etmeye çalışırken annem sikimi koklamaya başladı. Am kokusunu alamayınca diliyle tadına bakmak istedi. Tam bu sırada odaya babam geldi ve annemle bizi bastı.

Bu olayda hiç bir suçum yoktu fakat azar işitmekten çok korktum. Babam ise bana hiç bir şey demeden annemi yatırıp sikmeye başladı. Ne olduğunu anlayamadan odadan çıkıp gittim. Ertesi sabah yine aynı şeyler olmuştu fakat bu sefer babam gelmediği için annemi kucağıma alıp hoplatmaya başlamıştım. Bu kez annem kucağımdayken gelince ortalık karıştı. Kız kardeşimde içeriden geldi ve anneme pis pis bakarak bunu mu istiyorsun dedi ve babamın sikine yapıştı. Bu sayede annemle kız kardeşimi babamla birlikte becerdi.